human resources

Als je wordt gevraagd om de relatie tussen de recruiter en e-mail te beschrijven, suggereert de status er een: “Alles is ingewikkeld.” We weten dat het bijna onmogelijk is om ons een leven zonder voedsel voor te stellen, net als zonder voedsel en water. Maar als we ons tijdens een werkdag een paar keer aan de koelbox herinneren, checken we bijna dwangmatig onze post gemiddeld (stel je voor) tot wel 74 keer per dag.

Dankzij het internet zijn er tools die deze onuitputtelijke stroom werk niet kunnen stilleggen, maar dan toch een beetje kunnen optimaliseren. Om goede brieven te schrijven, moet je hoogstwaarschijnlijk een goede psychologie hebben; maar om uw nieuwsbrief aan te passen of een aantrekkelijke sjabloon te maken – slechts een paar minuten werk met de juiste add-on. Een goede e-mail is vaak de sleutel tot het succes van een recruiter. We hebben nieuwe (en niet zo) applicaties doorgenomen die het proces van het verzenden en ontvangen van berichten zullen helpen optimaliseren; plaats verwarmingsplaten en iets anders.

Dus waar begin je? Weg met het teveel

Wedden dat u de werkkamer niet opent zonder uw tanden op elkaar te klemmen, anticiperend op de hopen onbeantwoorde brieven? Inkomende verwerking minder pijnlijk maken, kan op veel manieren worden gedaan. Mailstorm (voor het groeperen van berichten in categorieën), Sanebox (voor automatische prioritering), BatchedInbox (bezorgt u met gespecificeerde intervallen berichten) zijn slechts enkele van hen, maar u moet helemaal opnieuw beginnen. Leer om te beginnen de Gmail-sneltoetsen >> hier en verdiep je in Gmail Labs (alleen automatische promotie is de moeite waard) om de tijd die je besteedt aan het opschonen van e-mail en het openen van de ene dialoog na de andere te minimaliseren.

Shift

Wat is hij aan het doen? Hiermee kunt u al uw e-mailaccounts verzamelen in één desktopapp. En niet alleen zij – er zijn er nog heel veel, waaronder dezelfde WhatsApp.

Elke functie van ons is een perfect werkende zoekopdracht waarmee u snel oude correspondentie in het geheugen kunt herleven. In feite verzamelt het al je werkachtergrond onderaan de plek en kun je enorm veel tijd besparen door tussen tientallen applicaties te schakelen, en dit is veel waard.

Prijs: nee, niet de moeite waard. De add-on is gratis.

Unroll.me

Het eerste dat u moet doen om uw werk met e-mail te optimaliseren, is door al het onderpand te verwijderen dat erin kan vallen. Zeggen dat we verliefd werden op het volgende instrument, is niets zeggen.

Wat is hij aan het doen? Binnen een paar minuten zal het u uitschrijven voor de eindeloze mailings waarop u al jaren geabonneerd bent. Handmatig in tientallen of zelfs honderden kunnen ze eindeloos worden schoongemaakt. U kunt Unroll in een paar minuten beheren, of zelfs in één keer uitschrijven, als u besluit uw e-mailleven helemaal opnieuw te beginnen.

Prijs: gratis.

Streef naar nul

We begrijpen dat u liever alle geheimen van de perfecte mailinglijst wilt weten, maar als u nog steeds niet heeft geleerd hoe u inkomende berichten correct moet afhandelen, moet u niet beginnen met het verzenden van nieuwe. De gemiddelde kantoormedewerker besteedt 28% van zijn tijd aan het dagelijks ontleden van post. Er is dus geen tijd meer om ongelooflijke aanbiedingen te schrijven. Om aan het einde van de dag “0 inbox” in je inbox te houden, moet je wat tijd besteden aan het optimaliseren van je inbox.

Als u een brief ontvangt, maak dan meteen een keuze: nu reageren of een van uw sollicitaties ter verwerking verzenden. Niet meer “zal gaan liggen” en “ik zal later antwoorden.” Sorteer uw inboxen mentaal in 4 categorieën: takenlijst (voeg onmiddellijk inhoud toe aan Trello, Notion, Things of iets anders en verwijder deze vervolgens), evenementen (dit betekent dat ze aan de agenda zijn toegevoegd en verwijderd), later lezen (tellen als een boekenplank en ophangen van longreads en mailings waarvan je het jammer vindt dat je er afstand van moet doen, maar waarvan je op dit moment geen tijd wilt verspillen) en “nuttig materiaal” (notities, als je wilt, en alles wat nuttig kan zijn voor de toekomst).

Instapaper

Wat is hij aan het doen? Hiermee kunt u letters (evenals artikelen, video’s, recepten, songteksten en alles wat u gewoon niet vindt terwijl u in de browser zit) opslaan “tot betere tijden” – en ze later offline lezen.

De tekst van de brief wordt naar de “lezer” gestuurd, en u kunt deze met een gerust geweten verwijderen, wetende dat de inhoud op een extern medium bewaard blijft. De ogen in het “ongelezen” zullen geen doorn in het oog zijn en daarom – en afleiden van het werk.

Prijs: gratis.

Evernote

Wat is hij aan het doen? Slaat alles op wat u wilt noteren // laat u geen belangrijke papieren verliezen – er is een ingebouwde zoekfunctie in pdf, documenten en handgeschreven teksten.

Alternatieven: OneNote, Simplenote, Bear, Google Keep, Zoho Notebook, Dropbox Paper, Notability en Apple Notes. In plaats van tonnen documenten “on demand” in de post achter te laten, is het beter om ze naar gelijkaardige diensten te verplaatsen.

Prijs: in eerste instantie is het gratis, daarna kunt u het abonnement aansluiten dat bij u past.

Eindelijk – over mailings!

Sender

Wat is hij aan het doen? Leuke e-mailsjablonen met ingebouwde weergavetracker.

U kent misschien geen HTML – de e-mail ziet er nog steeds geweldig uit. Kies gewoon een van de kant-en-klare sjablonen en pas deze aan met afbeeldingen, video’s, teksten (en wat er nog meer nodig is). U kunt voor elke ontvanger een gepersonaliseerde mailinglijst opstellen. Maar het belangrijkste is anders: de afzender heeft een tracker waarmee u het volledige pad van interactie met de brief kunt volgen. Houdt klikken bij, het moment waarop de brief werd geopend en nog veel meer – het zal erg handig zijn om in de functionaliteit te duiken.

Prijs: beschouw het als gratis. Maximaal 2.500 ontvangers en 15.000 brieven per maand zonder enige kosten

// of $ 10 per maand.

SendPulse

Wat is hij aan het doen? SendPulse spreekt van zichzelf als een multi-channel marketingplatform, maar is vooral handig voor nieuwsbrieven. Er zijn zeer (zeer!) Veel sjablonen ontwikkeld door professionele ontwerpers die vrij eenvoudig aan te passen zijn door blokken en elementen te slepen en neer te zetten. U kunt automatische mailing instellen, de meest geïnteresseerde lezer berekenen en de interne beoordeling volgen van alle contacten die de brief hebben ontvangen. Personalisatie is bijzonder gedetailleerd: het houdt rekening met de naam, het geslacht, de geboortedatum en de positie van de ontvanger.

Prijs: gratis tot 15.000 berichten per maand

// verder 8 $ maandelijks.

MailChimp

Wat is hij aan het doen? Waarschijnlijk de meest populaire bouwer voor het maken en plannen van mailings. Wat het onderscheidt van anderen, zijn de ingebouwde hints om u te helpen aanpassen op basis van uw publiek.

In de ingebouwde contentmanager kun je de benodigde afbeeldingen en bestanden opslaan zodat je ze later snel in letters kunt gooien. Het is mogelijk om automatische antwoorden, bevestigingen, herinneringen en meer toe te voegen.

Prijs: tot 10.000 per maand

// als je meer nodig hebt, dan vanaf $ 9 per maand.

E-mail Octopus

Wat is hij aan het doen? Eenvoudige mailinglijstbouwer van Amazon. Net als andere: het biedt analyses, stelt u in staat automatische verzending van brieven in te stellen en bevat een database met kant-en-klare sjablonen.

Prijs: het gratis abonnement bevat niet zoveel gadgets als andere apps, maar het aantal e-mails per maand is onbeperkt. Als u veel moet verzenden – waarschijnlijk de meest winstgevende tool.

EmailOctopus biedt royaal prijsvergelijkingen met concurrenten

Moosend

Wat is hij aan het doen? Een iets meer doordachte tool die van pas komt als je een diepere analyse van je publiek nodig hebt. U kunt uw contacten segmenteren om meer gepersonaliseerde e-mails naar elk contact te sturen. Het zal de openingssnelheid en het aantal klikken helpen verhogen. Moosend biedt het meest gedetailleerde mailingrapport – er zal iets zijn om te analyseren en aan te werken om nog betere resultaten te krijgen.

Prijs: het is niet alleen gratis, het bevat ook geen logo in mailinglijsten. Droom!

// 1000 contacten en meer – $ 10 per maand

recruitment marketing

https://www.globalrecruitment.info/